iyc>  bravo! intr-adevar gandire "pozitiva"
Nu neaparat pozitiva cat realista (poate putin exagerata pentru a se evidentia fenomenul)

-----------------------------------06.07.2005-------22:04
Sergiu POL
Student, Electrical Engineering and Computers, group 4521
Faculty of Electrical Engineering and Computer Science
Department of Electronics and Computers
Transilvania University of Brasov
E-mail: [EMAIL PROTECTED]
Mobile: (+4) 0742962266
Web:    http://vega.unitbv.ro/~pols2
Yahoo ID: SergiuPol

Raspunsuri pentru acest subiect:
http://www.infoupb.ro/forum/viewtopic.php?p=1263#1263

iyc> There are 4 messages in this issue.

iyc> Topics in this digest:

iyc>       1. Re: Politehnica bucuresteana a mai produs cateva
iyc> mii de intelectuali. Capitala geme de ingineri
iyc>            From: pencea alexandra
iyc>       2. Cotidianul: "Sex in amfiteatru pentru nota 10"
iyc>            From: Iuliana Gatej
iyc>       3. Re: Politehnica bucuresteana a mai produs cateva
iyc> mii de intelectuali. Capitala geme de ingineri
iyc>            From: silvicone
iyc>       4. trupa de teatru "Toma Caragiu" a UPB si infoUPB.ro te invita la teatru
iyc>            From: "Adrian"

iyc> ________________________________________________________________________
iyc> ________________________________________________________________________

iyc> Message: 1
iyc>    Date: Tue, 5 Jul 2005 07:49:14 -0700 (PDT)
iyc>    From: pencea alexandra
iyc> Subject: Re: Politehnica bucuresteana a mai produs cateva
iyc> mii de intelectuali. Capitala geme de ingineri

iyc>  bravo! intr-adevar gandire "pozitiva"

iyc>  si, evident, nu putea lipsi ceausescu ca doar de ceva
iyc> vreme incoace orice articol serios cu referire mai
iyc> ales la invatamant e acuzat de legaturi cu vechea
iyc> epoca. ce frumos e sa comentam imediat si sa ne spunem
iyc> parerea (ca doar asta fac si eu) poate doar cele
iyc> cateva minute de gandire premergatoare actiunii de a
iyc> scrie lipsesc aici. oare nu ne-am obisnuit sa luam
iyc> partea proasta din fiecare lucru? oare nu suntem prea
iyc> acizi si critici cand vine vorba de conducere? pentru
iyc> ca aici despre asta e vorba: suntem prost condusi. nu
iyc> la asta te refereai (silvicone)? adica evident noi,
iyc> bravii studenti am face mult mai bine doar ca suntem
iyc> prost condusi. rezultatul? cei 2800 de viitori someri.
iyc> ce bine ca avem aici exemplul de "asa da": munceste si
iyc> nu va fi somer, este (banuiesc) la o facultate
iyc> onorabila si va duce faima UPB-ului mai departe.
iyc>  ei bine, draga studentule, neviitor somer, te
iyc> apreciez pt spiritul tau si stradaniile tale demne de
iyc> omagii, dar poate ar fi cazul sa nu tragem concluzii
iyc> atat de rapid. si daca din cei 2800 de absolventi o
iyc> parte vor ajunge intr-adevar someri din vina cui va
iyc> fi?
iyc>  sincer, de cand facultatea e facuta sa ne facem noi
iyc> griji ce se va intampla cu absolventii? sau poate
iyc> crezi ca ar fi foarte stimulativ un loc de munca sigur
iyc> dupa terminarea facultatii? a, da, bineinteles, ne
iyc> intoarcem la ceausescu...
iyc>  un sfat amical pt toti studenti care au insomnii
iyc> cauzate de starea materiala si neimplinirile din
iyc> cariera absolventilor UPB: luati din facultate
iyc> cunostiintele de care veti avea nevoie pt a putea
iyc> ocupa unul din putinele locuri de munca existente si
iyc> in rest numai bine.

iyc> P.S. chiar daca raspunsul meu a venit ca urmare a
iyc> mail-ului lui silvicone,poate mai corect ar fi sa-l
iyc> considerati in absenta unor comentarii anterioare, ca
iyc> raspuns la gandirea tematoare a studentilor vis-a-vis
iyc> de inexistenta locurilor de munca

iyc> Raspunsuri pentru acest subiect:
iyc> http://www.infoupb.ro/forum/viewtopic.php?p=1255#1255

iyc> --- silvicone wrote:

> [...]

iyc> ________________________________________________________________________
iyc> ________________________________________________________________________

iyc> Message: 2
iyc>    Date: Tue, 5 Jul 2005 13:17:29 -0700 (PDT)
iyc>    From: Iuliana Gatej
iyc> Subject: Cotidianul: "Sex in amfiteatru pentru nota 10"

iyc> Sex in amfiteatru pentru nota 10
iyc> Iuliana Gatej

iyc> Favoritismul, relatiile intime intre profesori si studenti
iyc> si mita pentru promovarea examenelor sint cele mai grave probleme
iyc> etice din universitatile romanesti. 16% dintre studenti si 15%
iyc> dintre cadrele de conducere considera ca o mare tara a sistemului
iyc> universitar este hartuirea sexuala. Profesorii nu recunosc
iyc> existenta acestui fenomen, insa admit ca intre ei si studenti
iyc> exista uneori relatii de acest tip. Pentru 33% dintre doctoranzi,
iyc> favoritismul este cea mai grava problema etica din universitati,
iyc> urmata de hartuirea sexuala - 17%. Datele reies dintr-un studiu
iyc> realizat de Facultatea de Stiinte Politice si vor sta la baza
iyc> Codului etic al universitatilor, ce va fi aprobat de ministrul
iyc> Educatiei la finele anului.
iyc> Aceasta este concluzia unei cercetari sociologice,
iyc> realizata in luna iunie pe un esantion de 2.500 de profesori
iyc> universitari, doctoranzi, studenti, cadre de conducere si
iyc> administrative. Erotica universitara este perceputa de 15% dintre
iyc> profesori, de 11% dintre studenti si in procente egale de cadrele
iyc> de conducere ale facultatilor si de personalul administrativ.

iyc> Hartuirea sexuala este si ea o problema confirmata.
iyc> Profesorii recunosc relatiile erotice cu studentii, dar pentru ei
iyc> hartuirea nu exista. Insa pentru cursanti, aceasta problema ocupa
iyc> locul al doilea in clasament, cu 16 procente.

iyc> Favoritism, nu mita

iyc> Pe linga hartuirea si relatiile sexuale, in virful
iyc> clasamentului sta favoritismul, indiferent de motivele care stau
iyc> la baza acestei practici. De remarcat este faptul ca la nivelul
iyc> conducerii nu apar in mod semnificativ problemele etice, cum ar
iyc> fi mita oferita profesorilor, relatiile de rudenie sau prietenie
iyc> dintre profesori si studenti sau nerespectarea egalitatilor de
iyc> sanse. Desi recunosc existenta acestor probleme etice, toate cele
iyc> cinci categorii sint multumite de modul in care decurge
iyc> activitatea in institutiile universitare.

iyc> Codul etic superior

iyc> Acest sondaj sta la baza Codului etic al universitatilor,
iyc> pe care ministrul Educatiei Mircea Miclea il va promulga la
iyc> sfirsitul anului. Codul va fi elaborat de fiecare universitate in
iyc> parte, pina la 20 decembrie. La intocmirea lui vor contribui
iyc> Comisiile de Etica formate din cadre didactice, studenti si
iyc> personal administrativ, fiind interzisa implicarea conducerii. •

iyc> Iuliana Gatej

iyc> Cotidianul, 6 iulie 2005

iyc> Raspunsuri pentru acest subiect:
iyc> http://www.infoupb.ro/forum/viewtopic.php?p=1257#1257

iyc> ________________________________________________________________________
iyc> ________________________________________________________________________

iyc> Message: 3
iyc>    Date: Wed, 6 Jul 2005 03:22:05 -0700 (PDT)
iyc>    From: silvicone
iyc> Subject: Re: Politehnica bucuresteana a mai produs cateva
iyc> mii de intelectuali. Capitala geme de ingineri

iyc> Intr-adevar, multe cuvinte, poate prea multe, avand in
iyc> vedere proverbul latin "facta, non verba"
iyc> Lansez un concurs: cine reuseste sa se angajeze cu CEVA ce
iyc> a invatat STRICT in primii 2 ani de A&C are din partea mea un
iyc> abonament pentru toti ceilalti ani de facultate la spectacolul
iyc> DESTEAPTA-TE ROMANE DIN SOMNUL U.E. pentru ca foarte curand vei
iyc> MANCA "U.E. pe paine", daca-mi permiteti sa parafrazez
iyc> politicienii actuali

iyc> poate o vizita imaginara pe site-ul
iyc> www.cum-ne-conduc-masonii-la-abator.is mai ridica un pic din
iyc> "fusta" vulgara a tarii noastre "f*********" din toate partile,
iyc> de toti si din totdeauna

iyc> PS: cuvantul cu stelute este foarte probabil "felicitate" :))

iyc> Raspunsuri pentru acest subiect:
iyc> http://www.infoupb.ro/forum/viewtopic.php?p=1258#1258

iyc> --- silvicone wrote:

> [...]

iyc> [This message contained attachments]

iyc> ________________________________________________________________________
iyc> ________________________________________________________________________

iyc> Message: 4
iyc>    Date: Wed, 6 Jul 2005 04:25:34 -0700 (PDT)
iyc>    From: "Adrian"
iyc> Subject: trupa de teatru "Toma Caragiu" a UPB si infoUPB.ro te invita la teatru

iyc> Trupa de teatru "Toma Caragiu" a UPB si infoUPB.ro te
iyc> invita la teatru pe data de 10 iulie 2005, orele 17.30 la Centrul
iyc> Cultural al Ministerului de Interne (Str. Mihail Voda nr. 17,
iyc> sector 5, Bucuresti) pentru a viziona piesa "URSUL" de A. P.
iyc> Cehov.

iyc> INTRAREA LIBERA

iyc> Regia: Dan Simion

iyc> Distributia:
iyc> Tatiana: Silvia Simion
iyc> Merciutkina: Anita Sevastru
iyc> Luca: Dan Simion
iyc> Hirin: Daniel Simion
iyc> Smirnof: Bogdan Gagu

iyc> Persoana de contact:
iyc> Dan Simion: [EMAIL PROTECTED]

iyc> Raspunsuri pentru acest subiect:
iyc> http://www.infoupb.ro/forum/viewtopic.php?p=1260#1260

iyc> [This message contained attachments]

iyc> ________________________________________________________________________
iyc> ________________________________________________________________________

iyc> info_upb@yahoogroups.com - cel mai mare grup studentesc din
iyc> Romania, peste 1600 de studenti de la toate facultatile din
iyc> Universitatea POLITEHNICA din Bucuresti.

iyc> http://www.infoupb.ro/forum/ - Forumul Studentilor din Politehnica
iyc> ------------------------------------------------------------------------
iyc> Yahoo! Groups Links

iyc> To visit your group on the web, go to:

iyc> To unsubscribe from this group, send an email to:
iyc>     [EMAIL PROTECTED]

iyc> Your use of Yahoo! Groups is subject to:
iyc>     http://docs.yahoo.com/info/terms/

info_upb@yahoogroups.com - cel mai mare grup studentesc din Romania, peste 1600 de studenti de la toate facultatile din Universitatea POLITEHNICA din Bucuresti.

http://www.infoupb.ro/forum/ - Forumul Studentilor din Politehnica

YAHOO! GROUPS LINKS