S-a organizat si saptamana trecuta. Am fost acolo.

Asa cum spune doamna Mihalea Vasile, este vorba de o
firma internationala. Si totusi cand am intrebat cum
se numeste aceasta firma, au dat din colt in colt.
Este ceva de ascuns? Stiu ca nu, dar ma fac si eu ca
nu pricep, ca sa mai intreb o data.

Doamna Mihaela Vasile, cum se numeste acea firma
internationala de consultanta?

Raspunsuri pentru acest subiect:
http://www.infoupb.ro/forum/viewtopic.php?p=1361#1361

--- Mihaela Vasile <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Daca esti interesat de un seminar de dezvoltare
> personala organizat de un grup de oameni
> colaboratori ai unei firme internationale de
> consultanta, care chiar vor sa schimbe ceva in viata
> lor si a celor din jur, prin principii de educatie
> financiara si antreprenoriala, tehnici de
> relationare, de negociere, de leadership, veniti
> miercuri, 20 iulie 2005, orele 18.15, la sala ARCUB,
> pe strada Batistei, nr.14 (vis-a-vis de ambasada
> SUA). Intrarea este libera.Va rog confirmati
> participarea printr-un e-mail.
>
> Persoana de contact: Mihaela Vasile.
>

> Raspunsuri pentru acest subiect:

http://www.infoupb.ro/forum/viewtopic.php?p=1355#1355

info_upb@yahoogroups.com - cel mai mare grup studentesc din Romania, peste 1600
de studenti de la toate facultatile din Universitatea POLITEHNICA din Bucuresti.

http://www.infoupb.ro/forum/ - Forumul Studentilor din Politehnica