=========================================================
   INFOZÈFIR. BUTLLETÍ INFORMATIU SOBRE LLENGUA CATALANA
 _________________________________________________________
  ==================[1.281 subscriptors]===================


------------------------------------------------------------------------
*Activitats de l'Editorial Moll a la *
*Setmana del Llibre en Català de Barcelona 2008 *
------------------------------------------------------------------------

L' Editorial Moll tendrà enguany una presència destacada en les activitats de la Setmana del Llibre en Català de Barcelona, que es reflecteix en el nombre i la qualitat dels autors que hi signaran exemplars o que participaran en el programa *Sofà 806.* ** *Signatures* ** Quatre escriptors signaran exemplars dels seus poemaris, i tres més en signaran de les seves novel·les, seguint aquest calendari:

_Diumenge 2 de març_
De 12.00 a 14.00
*Amadeu Vidal i Bonafont*, /Crònica des de la banyera/, Premi Mallorca de Poesia 2006 ** De 18.00 a 20.00 *Raquel Casas,* /Les randes del paradís/, Premi de Poesia Vila de Lloseta 2007 *Sergio Roche*, /La taula de llum/, Premi Bernat Vidal i Tomàs de Poesia 2007
*Domènec Sesmilo*, /Saba nova/, novel·la

_Dissabte 8 de març_
De 12.00 a 14.00
*Manuel Baixauli*, /L'home manuscrit/, Premi Mallorca de Narrativa 2006, i _flamant Premi Salambó de Narrativa_

_Diumenge 9 de març_
De 12.00 a 14.00
*Melcior Comes*, /El llibre dels plaers immensos/, Premi Ciutat de Palma Llorenç Villalonga de Novel·la 2006
*Andreu Gomila*, /Diari de Buenos Aires/, poesia



*Sofà 806*
** El racó del sofà serveix d'escenari per a diàlegs de mitja hora de durada entre dos personatges del món literari català, ja siguin escriptors, editors, il·lustradors, traductors... un espai de diàleg proper i acollidor. Tres dels nostres novel·listes prendran part en aquest programa per abordar el fet literari des de tres angles ben diversos:


_Dilluns 3 de març_
De 19.30 a 20.00
En *Pere Joan Martorell*, escriptor i psicòleg de professió, xerrarà sobre la novel·la psicològica amb en *Sebastià Alzamora*, escriptor i editor, a propòsit de la novel·la /Llibre de les revelacions/.

_Divendres 7 de març_
De 19.30 a 20.00
En* Domènec Sesmilo*, escriptor i polític, xerrarà sobre les relacions entre política i mitjans de comunicació amb en *Martí Farrero*, periodista dels serveis informatius de Catalunya Ràdio, a propòsit de la novel·la /Saba nova./ // De 20.00 a 20.30 En *Manuel Baixauli*, escriptor i artista plàstic, xerrarà sobre els límits de la novel·la amb en* Joan Josep Isern*, crític de l'/Avui/ i professor de crítica literària, a propòsit de la novel·la /L'home manuscrit/. **
*+ info*

Lluís Pérez-Carrasco
Dep. de Coordinació i Promoció
[EMAIL PROTECTED] <mailto:[EMAIL PROTECTED]>
Tel  971724176
Fax 971726252
Apartat de Correus 142
07011 PALMA (Mallorca)

*i*
www.setmanallibre.cat <http://www.setmanallibre.cat/>




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[Enllaç recomanat]~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
               DIDAC. Diccionari de català
          http://www.grec.net/cgibin/esc00.pgm
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Per distribuir informació, escriviu a un dels editors:

Ferran Isabel (País Valencià) <[EMAIL PROTECTED]>
Magdalena Ramon (Illes Balears) <[EMAIL PROTECTED]>
Xavier Rull (Catalunya) <[EMAIL PROTECTED]>
Marta Torres (Catalunya) <[EMAIL PROTECTED]>

Responsable tècnic (coordinador de la llista):
Joan Vilarnau <[EMAIL PROTECTED]>

-----------------------------------------------------------------------
Arxius d'INFOZÈFIR: http://listserv.rediris.es/archives/infozefir.html

Els missatges d'INFOZÈFIR són distribuïts amb el suport i col·laboració
tècnica de RedIRIS - (http://www.rediris.es)
-----------------------------------------------------------------------

Responder a