Totalment d'acord amb l'Alfons, al nostre preciadíssim i tercermundista
aeroport la millor manera d'anar-hi és amb bus. L'he agafat diversos  cops, el
darrer fa dues setmanes, un divendres a les 17:00 vaig agafar el bus que surt
de l'estació de tren, uns 40 minuts de trajecte i et deixa a la porta de la
terminal B, just al centre de l'aeroport. Ull, aquest no és l'aerobus ! que
surt de plaça Espanyia, l'aerobus tinc entès que és mes car. Va directe de
plaça sants (estació) a l'aeroport.

És un bus normal de barcelona, atiborrat de gent i maletes, evidentment està
habilitat per pujar i baixar les maletes comodament i te llocs especialment
dedicats per deixar-les i no entorpir el pas dels usuaris. El bus que jo et dic
costa un bitllet de 1 zona i surt de la plaça contraria a la dels països
catalans (plaça Joan Peiró), a ma dreta. Però el bitllet l'has de picar a una
màquina vermella que hi ha dins l'estació, a la darrera porta de la dreta en la
mateixa direcció, si no ho fas un empleat mooooooolt amable de la companyia que
es situa a peu de l'entrada del bus grunyira i/o bordarà amablement indicant
que no pots pujar sense haver marcat. Aquest amable servidor púbic té un
especial do de gent pel que fa als pobres turistes que s'adrecen a ell
totalment perduts i avergonyits de no haver sabut desxifrar rètols i
indicacions clarísisimes i haver de molestar l'estimat empleat. És força
"divertit" veure com les ganes de no comunicació d'un provoquem la mes absoluta
es!
 tupefacció en els nostres visitants.

Però que dic, si nomès costa un bitllet de metro !!! si és que em queixo per
tot !! :-)

Conyes apart, si vas amb temps i fas el que et dic, és la forma mes barata i
ràpida d'arrivar al aeroport. Compte no moris atropellat si estàs a la porta a
l'arrivada !!! que ja et dic que està habilitat per dur bosses i paquets i si
la gent va amb el temps just per facturar és de lo mes comprensible amb la
integritat física de la resta ... :-)

Salutacions
Albert F.
Albert