T'haig de donar la raó.

He tornat de la manifestació amb una eufòria que per TV3 no he vist reflectida. Ja no només pel tractament superficial de la notícia, sino per les imatges. Només he pogut enganxar Tele 5 i les imatges tenien més alçada qua a TV3 (em refereixo a alçada física, que permetien veure moltíssima més gent que a TV3).

Realment a casa ens hem quedat una mica decebuts.

Però ALERTA! , amb un sentiment d'alegria al veure que, malgrat el boicot mediàtic, hi havia una multitud bestial! gent de totes les edats i amb ganes de dir alguna cosa... em sembla que som molts els emprenyats...

A veure com reaccionen els polítics!

Oriol