Dues reflexions:

Que espera ERC per marxar del Govern, amb aquest merder de Tripartit, no se
a que juga, està col·laborant a mantenir a en Maragall al poder , que pobret
està fora de ruta cada dia més, enganyat per el seu propi partit i traït per
CiU.  Si ERC trenca el Govern hi hauria eleccions i les converses del
Estatut haurien d’aturar-se. Perquè els s’hi fan el joc? Volen mantenir-se
al poder.....? tan barruers son....? No m’ho vull creure.... La gent ahir
var ser prou clara: no volem això que estan cuinant a Madrid....

Dues: m’agradaria que em diguéssiu si també us va semblar que de jovent,
diguem 18-30 anys no n’hi havia gaire ahir a  la mani........ més aviat
segona i tercera edat........ us en vareu fixar?

Salut

Jordi Manchon

Ahir ens
> tocava
> a nosaltres, a ningú mes .....
>
> P.D.: Per cert, també vam aprofitar per fer algunes compres i portàvem
alguna bossa,
> es el
> que te viure a comarques gironines i anar a Barcelona ... clar que si algú
ens va veure
> després podria pensar que no hi vam ser-hi ... ;-)

Gran Via i