Hola llistaires :-)
Gràcies Ermengol, ja ho tinc més clar!
vostre
SP

En/na Ermengol Bota ha escrit:
2006/2/20, bado <[EMAIL PROTECTED]>:

     Hola llistaires :-)

 Jo no hi vaig ser-hi, però he vist les fotos i els vídeos. Conec
perfectament el trajecte i crec què va durar més de dues hores.
 El què diu el  grup contrastant segons el país és una mica increïble. Ho és
que els catalans entren més per m2?
 Qui son els de contrastant?

No els conec directament, però els he seguit més o menys des del
principi. Algun d'ells és professor d'institut (per algun comentari
que han fet algun cop) :-D No els he vist mai "presentar-se" ni fer-se
publicitat.

No sé si la xifra et sembla molt o poc, però si mires la seva web, i
la resta de quantificacions que han fet, veuras que molt sovint el que
diu la guardia urbana o els organitzadors és impossible....
Ells segueixen un criteri, fan uns calculs i surt un numero. Pots
discrepar de la metodologia, però almenys saps com ho han calculat.

Si mires l'article que han publicat avui
http://contrastant.net/mani/nacio3.htm
podras contextualitzar millor les seves dades.

* Ermengol *