Hola,

2006/2/21, Eduard Pertíñez i Juncosa <[EMAIL PROTECTED]>:
Epps, que es poden fer totes les crítiques que vulguis. Però quan la critica
sigui forasenyada jo sortiré a defensar el partit polític que, ara per ara,
per a mí és el més assenyat i moderat de tots els que hi ha en el parlament.

En política, i en tants altres temes, el que per una persona és assenyat per a l'altra és una incongruència. Per a mi, ERC té poc d'assenyat i molt menys de moderat, i en canvi tu ho veus totalment diferent.

En alguna ocasió m'ha pasat que m'he posat davant del teclat un pèl escalfadet i han sortit expressions poc afortunades que després he hagut de matissar, o fins i tot, demanar disculpes com es fet ara, Eduard. Encara recordo que el motiu que ens trobèssim a Breda per sopar va venir per un missatge teu una mica pujadet de tó, i com et vas adonar d'aquest fet en un següent missatge ens vas fer l'oferta i prou bé que va anar.

Jo crec que ara per ara ens conèixem tots el suficient per saber quan un missatge és fruït d'una enrabiada momentànea, i més sabent en el teu cas, i en d'altres, que després d'una reflexió posterior no tens cap problema en presentar les teves disculpes, i aquest fet sempre honra a qui ho fa.

Salutacions