To: <llista@internauta.net>
Sent: Tuesday, March 14, 2006 4:58 PM
Subject: Re: [Internauta] TV3 a València

De totes maneres, quan arribi l'apagada analògica tots tindrem internet
de banda ampla a casa, i tots tindrem la tele conectada a l'ordinador, i
piratejarem el digital +, hi conectarem la perabòlica, i vinga, tot cap
a la tele.!!!

salut i paciència.

Lo maki.

En/na "Pere Castells" ha escrit:

Bona tarda:

Segurament m'equivoco però tota aquesta moguda de l'implantació dels
sistemes digitals, sigui de tele com de radio, te com finalitat, a la
llarga, fer-les de pagament ..... (de fet sempre ho han estat, ho
paguem amb els anuncis).