De: [EMAIL PROTECTED] [mailto:[EMAIL PROTECTED] En nombre de Ermengol Bota
Enviado el: dijous, 22 / juny / 2006 00:09
Para: llista@internauta.net
Asunto: Re: [Internauta] el Barcelona es ven al consumisme

I els programes canvien de versions cada dos per tres, i la roba del Zara
aguanta una/dues temporades i es fa malbé, i les neveres tenen més pijades però
s'espatllen més, i .....els cotxes treuen versions noves que només canvien el
disseny exterior, i IKEA canvia els dissenys cada any, i les fabriques
d'aixetes canvien els dissenys, i ....

Vaja, el Barça no és l'únic que cada any canvia.....podriem dir que si tens al
mercat prou agafat pels dallonses (o és prou tonto com per fer-te cas) canvies
cada any una tonteria i així tothom torna a comprar :)

A voltes es parla d'obsolescència planificada, que resumint ve a ser aconseguir
un mateix que les seves pròpies coses quedin caduques per les noves versions,
sense que hi hagi motius "tècnis".

El problema no és el Laporta, sinó dels que si no tenen la samarreta de la
temporada no son ningú..... Però vaja, el Laporta feliç pq. ven i surt a la
tele, i els altres felicos pq. ells SI que tenen la samarreta de la
temporada.... :-D

* Ermengol *

El 21/06/06, [EMAIL PROTECTED] <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit:
> Si heu vist les notícies sabreu que el Barcelona ha canviat el disseny
> de la samarreta per l'any que vé.
>
> Per quč canvien el disseny cada any? Hi ha alguna raó prŕctica o
> tčcnica, etc? No!
>
> El canvien perquč d'aquesta manera tornen obsoletes totes les
> samarretes que han venut aquesta temporada...
>
> i així tots els borregots que es compren la samarreta del "seu" equip
> se l'han de tornar a comprar un altre cop!
>
> en altres paraules, el Laporta surt a la tele tot triomfant, anunciant
> la nova samarreta, i en realitat el que estŕ fent és estafar i
> [...]

* Ermengol *
* Els ordinadors no resolen problemes,  *
* simplement executen solucions.          *