Bones llista!

Tinc problemes amb el portàtil, us explico:

quan s'encen l'ordinador tot va bé, ara bé quan s'inicia el windows comencen els problemes, em surt un avís del Panda Antivirus que em diu: Intento de conexión a la red: Permitir la conexión? i diu que és l'arxiu C/windows/system32/svchost.exe  i tant si permets com si no l'internet no funciona; a part d'això els programes van molt lentos, és a dir, a l'encendre qualsevol aplicació li costa molt començar, en canvi a l'obrir carpetes no va lent.

algú sap que pot ser? un virus? que puc fer?

gràcies a tots