Hola Compatriota,

A mi em va prou bé l'AVG.... i és gratis i s'actualitza
cada dos per tres, i t'avisa quan ho has de fer i tot...

Biel

Miquel Ferrer i Serra de Gayeta ha escrito:

gràcies per les vostres respostes, he desinstal.lat l'antivirus i ja va l'internet, però les aplicacions encara van un poc lentes, jo no vull canviar de sistema operatiu, me sap greu, però vull windows, no per res, sinó perquè m'és més còmode.

ara be, em podrieu recomenar algun antivirus o algun programa que serveixi per tenir el meu ordinador net i segur?
si és lliure millor, però el mes efectiu possible i que menys emprenyi (ja que aquest m'havia saturat l'ordinador)

gràcies per contestar