El 27/06/06, Albert Farreras <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit:
HOla, estic barrinant fer-me client d'aquesta entitat... el fet que tot sigui
"electronic" em fa venir recança, he comprat molt per la xarxa, peró no m'hi jugat
quantitats massa importants... Malgrat aixó les condicions d'operativitat, comisions, interesos i
demès son molt millors comparades amb les oficines "tradicionals" Us donen confiança? en
teniu experiència?

Una salutació,

Jo el faig servir (per cert, que pel tema de comisions Caixa
d'enginyers tb. està molt bé, pq. quasi no en tenen, i tot just ara
han millorat una mica la web :-) )

La seguretat de que ningú et pispi els diners és que aquests només es
poden moure d'un CC teu (en una altra entitat) a un CC de ING (i a
l'inversa). Vaja que si et algu et roba el password i tal i
aconsegueix entrar a la web fent-se passar per tu l'únic que pot fer
és passar els teus diners de ING al teu CC associat, cosa que a part
d'empipar tampoc és terrible :)

Jo quan ho vaig obrir ho vaig fer amb cartetes amunt i avall, però si
ho prefereixes a Diagonal / Muntaner (aprox) tenen una oficina que
obre tb. a les tardes i allà pots fer la paparassa de forma presencial
(basicament donar les dades personals i les dades del / dels CC
associats)
Per cert, justament al costat hi ha tb. una oficina de Activobank (la
marca de banca electronica de banc sabadell... :-)

Quan has de moure diners em sembla que tenen un marge de dos dies,
però tampoc ho recordo. Quan he hagut de moure pasta per pagar
l'entrada del pis. ho vaig fer via web i no vaig tenir cap problema.

Si no recordo malament, com qualsevol banc autoritzat pel banc
d'espanya, hi ha un fons de garantia per si el banc fes fallida que
cobreix 18.000 € (això ho estic dient de memòria, i és possible que ho
hagi sommiat, si algú ho pot confirmar......)

Per cert, que suposo que ho hauras vist, però justament ara estant
fent promocions pq. hi domiciliies la nomina que així a primera vista
surt molt a compte. tot i que jo segueixo fent-lo servir per estalviar
una miqueta i prou.

Apali vagi bé....

* Ermengol *
P.D. Un que fa temps que no trepitja una oficina....

* Els ordinadors no resolen problemes,  *
* simplement executen solucions.          *