From: Anna L
Sent: Thursday, June 03, 2004 2:55 PM
Subject: [Internauta] Excel

Hola a tothom,

   aviam, tinc un problema amb l'Excel, m'ha desaparegut la finestreta o com es digui, on posa "Datos", sabeu que hi ha la de "Archivo,Edición,Ver,etc, etc" doncs la de "datos" i no hi ha manera de saber com tornar-la a posar.

  sense haver d'instal-lar de nou l'office és possible de recuperar-ho??

  Moltes gràcies

  Anna

Correo Yahoo!: 6MB, más protección contra el spam ¡gratis!