From: "Montserrat Garriga" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Friday, June 04, 2004 9:28 PM
Subject: [Internauta] Camions

Hola, ahir a la feina, soc infermera, va venir un home de 32 anys
d'Ucraina. Venia per fer una anàlisis i li vaig preguntar varies vegades
si es trobava bé, de vegades la gent es mareja, ell em deia que si però
jo el veia molt "blanc". A la fi em diu que estava molt cansat que havia
treballat a la nit. Jo li vaig dons apa cap a dormir.
Aquí ve la meva sorpresa em diu que portava llevat des de el dimecres a
la 5 del matí i que fins el dijous a les 9 del matí només havia
descansat 5 hores i conduia un camió, havia arribat feia poc d'Albacete
i no se n'anava a dormir, sinó que ja li estaven carregan el camió i
tornava a la carretera.
M'he esperverat li he dit que com volia conduir mort de són i diu que a
l'empresa o fas l'horari que et marquen o al carrer i ell necessita
treballar i molts com ell també i que els tacògraf dels camions es paren
i es canvien però que ells amb 3-4 dies descansen unes 10-15 hores.
Com es pot anar amb una camió de gran tonatge mort de són, sense
reflexes amb el perill que suposa.
Si veieu un camió fen coses rares potser el conductor fa 24 hores que no
descansa, sé que aquí a la llista hi ha més d'un conductor de camió,
espero que pugui descansar les hores que necessiti.
Ho sento pel "rotllo", però ho tenia que explicar.
Salutacions
Rat