Ep,

Un que em vaig deixar i no em sona que n0ngú l'hagi posat

Radiohead - OK computer

-----Mensaje original-----
De: Pere Castells [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Enviado el: martes, 08 de junio de 2004 8:52
Para: [EMAIL PROTECTED]
Asunto: [Internauta] Rectificació a la Sel.lecció de "Album del segle
XX"

Disculpeu tant tu com en Jordi. No se on anat a parar els correus. Res mes
lluny deixar a ningú fora i menys als que han volgut colaborar de bon
començament..

Aquesta tarda faré aquestes incorporacions i les rectificacions d'en
Francesc (espero que estiguin be, ja he dit que molts no els coneixo i tal
com van ser posats ho he fet), refaré la llista i la tornaré a enviar. Si hi
ha algun altre error, dons ........Posaré una creu a qui em va "enganyar",
 ...... es conya. Ara mes feina i no soc masoquista. ;-))

Els que meu enviat privadament les votacions si voleu tornar-ho a fer
vosaltres mateixos, el darrer correu serà el que valdrà. Penso que es millor
fer-ho així perquè no hi hagin influença que vulguin "compensar"
(m'explico?). Així, a mes no omplim la llista, ja aniré informant de com va
(sense resultats).

Dit això el que si no faré son noves incorporacions (que no estiguin molt
justificades), crec que hi hagut temps suficient per enviar els títols, no
acabaríem mai (i tots tenim feina). Vaig estar fen-t'ho el cap de setmana,
va portar feina, posar-ho per ordre alfabètic i tot així m'he equivocat.
Alguns cops es feia difícil saber on eren els noms dins del escrit i si
volien incorporar o no mes es tractava d'un comentari es el cas de Iron
Butterfly  - In-a-gadda-da-vida (no se si el volíeu incorporar o xerrar
sobre l'àlbum, jo l'he posat per si .....). Està clar que m'he precipitat
però ara ja està fet.

Nota per la Mercè (i d'altres). No puc adivinar quins son els títols que
voleu de cada grup o cantant (crec que ho vaig repetir, però clar, amb els
meus rotllos ......). Si tens temps posa algun títol, però crec que em
sabràs disculpar si no poso res de "Brel", no em se la discografia sencera.
Ja vaig demanar un per grup i per llistaire i alguns ......... en fi, que
crec que les coses s'han de fer mes fàcils pels demés.

Altre cop demano disculpes, he fet el que he sabut i pogut. Aquesta
tarda-nit ho refaré (es la intenció, si no es pot dons ......demà).

P.D.: No se que passa amb el correu tot i tenir dos comptes obertes (amb el
mateix nom) alguns correus no han arribat, pel que es veu. Compta que el del
Toni em sona, però .....