Hola, TAS, no sé si ja és tard per dir-t'ho (acabo de llegir el teu
missatge) però a mí un restaurant que m'agrada molt és la Taverna dels
Noguers, que és anant cap a la Seu a mà dreta, em sembla que després de
passar el Pont de Bar, ja ho indica un rètol, però està una mica
amagat. I si no a la Seu hi ha l'Hotel Andria, que té una molt bona
cuina. Ah, i anant amb la canalla pots anar a Cal Patxo, o una cosa
així, que és a la Seu més o menys al final de la rambla a mà esquerra.

Salut,
Manuel
[EMAIL PROTECTED]

Amb data viernes, 25 de junio de 2004, 22:39:46, vas escriure: