Hola Josep!

Jo fins que em vaig passar a la fotografia digital també era usuari de Nikon
(precisament, a més de la Canon m'han robat una Nikon F601. I ara, després
de llegir diversos comentaris a revistes especialitzades i a planes
d'internet, m'estic decantant per comprar la Nikon D70.

> L'altre botiga de la colla és Arpi, que la seva web estava en construcció

Encara l'estan contruïnt...

> [...]
> n'estic més que content ! :-) Sovint els consumibles els compro a Arpi. Un
> altre cop és una questió bàsicament de preus.
>
> Sobre la discussió -eterna- entre si Nikon o Canon, doncs bé, va a gustos,
> o bé si ja tens un pasta gastada en objectius. En el meu cas, en trobo més
> de segona mà i a millors preus que no pas de Canon... Si no és el teu cas,
> faria unes ullades a dpreview.com, i a photo.net, per posar un parell
> d'exemples.
>
> Ànims amb la mala llet :-( i ja ens explicaràs cap a on ha anat la teva

Gràcies pels consells i felicitats per les fotos :-)

Salut i bona navegació!

Toni Dalmau, periodista
L'Absurd Diari (http://www.absurddiari.com)
Notícies surrealistes, insòlites i sorprenents