Hola,

Monday, July 12, 2004, 11:17:16 PM, escrius:

T> Si senyor, m'ha faltat temps per afegir-me a la felicitacio. En alguna de
T> les imatges domestiques m'ha semblat veure tota la meva familia ! Aquelles
T> ulleres verdes, patilles i potes d'elefant ! i quan a sonat al piano "Te
T> recuerdo Amanda" de Victor Jara, alhora que es veia la darrera condemna a
T> mort del franquisme  m'han vingut esgarrifances i tot... i aixo i que nomes
T> tenia 10 anys!

T> Ton

Jo tenia mes de deu anys en aquells moments. Ho he seguit amb gran
atenció.
Reecordo molt be aquells moments viscuts.
Alguns dels personatges protagonistes d'alguns capitols son amics
meus. Recordeu el capitol de la fuga de Segovia ? Tinc la versió d'un
dels escapats. No coincideix exactament amb el que diu el capitol, i
me'l crec a ell.
Malgrat alguns detalls com aquest el treball es magnific. Es necessari
fer treballs com aquest per no perdre la memoria. Al final encara algu
diria allo de "Con Franco viviamos mejor" i s'ho creura.
En Vazquez Montalban deia "Contra Franco viviamos mejor".

--
*--\      /--*           Alfons G. Dolsa
|____\@@/____| Museu de les Papallones de Catalunya
 \ Ç  ##  Ç /     http://www.papallones.net