Per si serveix.

Durant molt de temps teniem escarbats a casa. No sabiem d'on venien però
regularment, durant anys i anys, de tant en tant te'ls trobaves al passadís.

Un dia vam descobrir on tenien el niu i van desapareixer. On...

A la bàscula del labavo!!! Els tios vivien sota la bàscula del labavo. Ho
deixo anar per si ajuda.

Edu

A Dimarts 13 Juliol 2004 21:38, laura va escriure: