>Be. El dissabte es van acomiadar  per aquesta temporada. Tal
>com va enunciar en Jofra, sembla que tornaran a una hora,
>si més no, rara. Aquest cop, vaig poder gaudir d'un programa
>interessant, portat de tu a tu entre tots dos de
>manera magistral.
>Estic convençut de que el Vendrell no es va equivocar al
>tenir-los junts. De totes maneres, l'agraïment d'en Partal
>al Jofra, sona a despedida. Espero que no.

A la graella de Catalunya Ràdio per a l'any vinent l'Internauta s'emet, si
no recordo malament, la nit del dissabte a la una de la matinada.

Jo espero que aprofitin aquest canvi horari per renovar una mica el
programa. Personalment, ja fa força temps que no el segueixo... em cansava
bastant. Abans l'escoltava tot sovint baixant els MP3, però des de fa força
temps ja ni tan sols miro de que tracten, el trobo un model de programa ja
massa sobre-explotat i sobre-expremut.

L'Internauta del 2004 segueix sent en línies generals el mateix Internauta
de l'època del Vendrell (amb la diferència que el Partal no és el Vendrell)
i, a més, es nota tot sovint la poca preparació dels programes. Més d'una
vegada, escontant-lo m'ha donat la impressió que tot just s'havien assegut
davant el micro i 'a veure que diem avui'. Això no sempre es negatiu, de
vegades surten programes genials... però també alguns programes són
soporifers... i últimament aquests abundaven molt i els altres escassejaven
notablement.

És tot just una opinió... :-)