From: "TAS" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Monday, July 19, 2004 8:18 PM
Subject: Re: Re[2]: [Internauta] metro i norton 2004

:-D , servidor trauria al Quepena i al Nieto ( sembla que hagi mengat
llimones verdes  ),i nomes deixaria al ( ara no recordo el nom ) que fa els
comentaris des del pit lane. Em sembla que es un periodista del solo moto..

Ton

<<<Per cert. Com pot ser que el Valentin Quepena, desprès de tants anys, li
<<<continuï dient San Serrín al circuit d'avui.<
<<<@veure