From: "Manuel Julià..." <[EMAIL PROTECTED]>
To: "Trobairitz" <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Thursday, July 22, 2004 8:23 PM
Subject: Re: [Internauta] Pantalla amb colors raros

Hola, Trobairitz, a mí em passa el mateix. Engego l'ordinador i es veu
tot molt clar i vermellós, després se'm torna de color verd, i al cap
d'una bona estona sovint recupera el color normal. A veure si algú ens
pot ajudar, perquè és molt molest.

Salut,
Manuel
[EMAIL PROTECTED]

Amb data dijous, 22 / juliol / 2004, 19:38:24, vas escriure: