Veus Toni? ja ho he escrit malament (com molts altres cops). Tens tota la
raó.

Suposo que ho dius en conya, però si es veritat que tal como es llegeix es
pot pensar tal com ho dius.  Sempre m'ha fotut por que s'interpretin
malament les frases escrites (i estic concençut que mes d'un cop ha estat
ai´xí). Aqui no hi han tons, ni temps, ni ... espais (tot i que procuro
fer-ho). Però "es lo que hi ha".

En fi, que la frase es d'aquelles de "lio".

He escrit:

- "soc el pare d'aquest "pitagorito" i ..... "

ves tingut que escriure

- "si fos el pare d'aquest "pitagorito" i ..." amb condicional, suposo.

Tot i que molts cops fem servir la primera expresió (jo segur), i no se com
escriure-la correctament (ni puc afirmar que sigui ... correcta).

P.D.: Ara entenc una mica mes als que surten  a programa "All i oli", amb
tant periodista a la llista !!!! .... els peus calens i el cap fred, si no,
ja està liada. Ara dic "soc el marit de la Norma Duval i el mato" ...... i
 ...... que passa? Per cert, si ho dic quant pagueu? :-)) estem a fi de mes
!!!