> Soc jo o el pais esta mig destartalat? Ni un puto telefon public
> que funcioni.

Pq? si tothom té mobil i a sobre qui truca paga més, qui s'ha de
preocupar de mantenir les cabines?
Sobre trobar la forma d'arrivar als llocs és força útil la web
http://www.mobilitat.net
no sé del cert si hi és tot, però bona part dels transports si.
Ara, que hi ha molts pobles que per arrivar-hi ja pots caminar ja.....

> Aquesta part no se com esta.

Doncs al final varem fer aquesta :-)
Autobus de linia de bcn fins olot (hi ha combinació amb tren que surt
més barat però és un conyas i t'has d'esperar), i una pensio al centre
del poble .Caminadeta per Olot, caminadeta per la fageda, per la
moixaina (o algun nom similar), parc nou....
Força bé, el poble és moooolt tranquil, i ahir a la tarda va fer un
xafac que varem agrair estar en una pensió i no en tenda en un
camping... :-)

Per cert, que es continuen acceptant propostes ja que intentarem anar
sortint casi cada cap de setmana de l'estiu.... a veure que trobem.

* Ermengol  *