A Tarragona conec un parell de parkings on hi ha runes romanes "ocupant" un
parell de places degudament envitrinades i iluminades, sempre m'ha semblat
curios i una bona manera de respectar els interessos comercials i culturals.

-----Mensaje original-----
De: Albert [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Enviado el: miércoles, 28 de julio de 2004 10:56
Para: [EMAIL PROTECTED]
Asunto: Re: [Internauta] Cervesa Heineken

> Per cert, recomano deixar el cotxe al pàrking subterrani nou. No al
passeig,
> en zona blava. La primera mitja hora del parking es gratis. Vaig estar 1
> hora i mitja i .... 70 cèntims, a mes el pàrking es pràcticament buit i
les
> places molt amples. No cal estar buscant aparcament a munt i avall dels
> passeig (zona blava i mirant tot el rato el rellotge per no passar-te).

La història d'aquest pàrquing és molt didàctica:
durant les obres d'excavació va aparèixer un vaixell romà perfectament
conservat; havia quedat cobert de la sorra de la platja que l'havia
mantingut intacte durant 2000 anys.

D'un dia per l'altre, i abans que poguessin arribar els arqueòlegs, les
màquines van destrossar el vaixell i es va formigonar tota la placa de
fonamentació. De manera que on hi havia el vaixell ara hi ha una plaça de
pàrquing més.

Us imagineu l'atractiu turístic que hagués tingut poder baixar al pàrquing a
veure un vaixell en perfectes condicions? I només a canvi de perdre un
parell de places per aparcar!

Si així és com l'Ajuntament conserva les restes històriques, com vols que
els bars respectin al turisme? Pa per avui i els que vinguin després ja
s'apanyaran!

Albert Que