Josep. Tinc la bústia buida ... totes les carpetes .... ni a la paperera .... segur
que ho
has traduït be? :-))

:-))

 . ja se m'ha passat l'emprenyada tot i que tinc tot el dret (tot el dret, repeteixo,
faltaria mes)  ... encara tindré que demanar perdó per no saber-ne ..... caram, quan
algú
truca a la feina per fer una queixa el mínim es dir-li: gràcies m'està ajudant a fer-ho
millor i per tant, si ho aconsegueixo, tinc un client fidel i content. Això es sagrat.
Altra cosa son les males maneres i els insults (potser algú s'ha sentit ofès?).

Ara resultarà que l'únic que te dificultats amb l'anglès de la llista soc jo, ja es
mala
sort.

No mes hem demanar normalització els que no sabem anglès ? ta be això :-))

P.D.: Jo, particularment, no li veig tanta diferencia amb lo del "tallado".
Escassament es
parla anglès des de els anys 70? abans d'ahir i d'aqui 30 anys mes? al pas que anem ...
També em van dir cap als 60 que l'idioma universal seria l'Esperanto .... el meu pare
s'ho
va creure, pobre. Posem la frase aquella de: com que al final no quedava ningú,
etc.etc.etc ?

P.D.(2). Es una anècdota sobre "correu calent": Sabeu que el primer que vaig pensar (fa
anys) quan ho vaig veure escrit per primera vegada .... que hotmail era un correu
eròtic?
innocent de mi, vaig fer la traducció com "hotdog".