Disculpeu!!

Amb l'excitació del problema no vaig donar les dades necesaries. Segeixo
acollonit. Mireu treballo amb Outlook 2003 ( em vam passar un XP 2003) i
no puc reparar-lo perque li vaig deixar el cd en un company de feina i
no me'l ha tornat. No el veure fins al stembre...

No em dona cap missatge d'error, senzillament enviar un missatge de
texte com aquest (que ara envio per webmail) pot trigar dos dies en
sortir...
Puc reinstalar-me l'outllok 97 i matzacar aquest??

Entre això i que un cabro em va rallar l'enganxina del ruc ahir, he
tingut un inici de vacances collonut!!

Salut!!!!