Alsa Pere... no vols dir que en fas un gra massa?

----- Original Message -----
From: "Pere Castells" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Monday, August 02, 2004 7:29 PM
Subject: [Internauta] Es un virus?

Hola colla:

Cadascú que digui la seva, com fins ara hem fet, però atacs personals? Que
passa? Un
virus? Potser que posem antivírics de pagament perquè veig que es colen i ja
en tinc prou
pagant 4 pessetes mes per litre com perquè omplim la SS i tinguem que
pagar-ne no 4, 100
mes.

Atacs personals, potser privadament, però aquí podem acabar dient-nos el nom
del porc. Ara
imaginem que carreguem contra ERC (sols per defensar-se) i l'altre que puc
ser jo, m'hi
poso i contesto dient: "pos apa que tu i el PSC", un altre diu "pos apa que
CiU" i així
sense final ....... Com les pelis del oeste i el saloon, que qui menys tenia
culpa rebia,
 .... el pianista.

No se si vota o no al PP, ni si veu o no OT, o National Geografic o la porno
del plus
 ...... i que? això ens fa millors? es un mèrit? francament, un mèrit es
viure com un vol
(ja es prou difícil) i ..... osti quin mèrit poder viure !!!.

Això em recorda: "Y tu mas !!". No, no anem be, i fa poc ho semblava.

No mes es la meva opinió, no es consideri un atac a ningú.

Si us plau, hagi pau.

P.D.: Ens volem carregar la llista? (he dit "ens") .. dons endavant, l'ultim
que tanqui la
llum.