On Tue, 3 Aug 2004 20:24:32 +0200, Toni Dalmau wrote:
> Hola!
>
> Estic totalment d'acord amb tu hrnzt, però la qüestió era una altra. La

> Dit d'una altra manera: "Si feu servit programari de les multinacionals
> sigueu legals i passeu per caixa de les multinacionals".

La interpretació és incorrecte i no hi ha la correspondència que cerques.

En el cas de les multinacionals del programari privatiu no hi ha la
diferència entre autor i distribuïdor.  A l'autor s'el carreguen
d'entrada (són així de privatius).

Així que en demanar que paguis llicències t'estic diguent que paguis
_a l'autor_, que coincideix amb la multinacional, els diners que et
demana a canvi del que t'ofereix.

Per molt que insisteixis, mai no he dit que no s'hagi de pagar als
autors.  És just tot el contrari.

--
Benjamí
http://bitassa.com