i + sobre el tema :
(El Punt) Inspecció de Treball demana a TMB que extremi les mesures de
seguretat després del perill de col·lisió a la L1
http://www.vilaweb.com/elpunt/noticies/noticia-883873.html

Jo era dels que sempre em recolzava a les portes "tranquilament" quan
s'obrien les de l'andana però dsps de llegir aquesta altra noticia pot
ser m'ho repenso..... :-/
Sempre havia pensat que hi havia algun mecanisme que ho bloquejava, i
que no depenia de "l'atenció" del conductor....

Vagi bé

* Ermengol
*