Hola Josep.
> Pel que dius, quan no et funciona, no et fa ni el bip del POST (power on
> self test), així que potser... la cosa és greu. Podria ser la font
> d'alimentació, o que la CPU està molt feta pols...prova de treure.li la
Vaig probar de cambiar-la per una que tenia per allí
i feia el mateix.

> memòria i mira si pita molt ! Axiò voldria dir que, com a mínim,
> l'autotest funciona bé !
He tret la memòria i no pita gens... segueix sense fer el POST encara
que les llums del cd, hd, power s'encenen i se sent el hd i cd com
treballen uns segons... I no es que funcionin sense que es vegi per
pantalla... només van uns segons.

Podria ser la placa ?
La font d'alimentació sembla que va bé... si mes no dóna
corrent al hd, cd, etc...

> A veure si això et dona pistes ! :-)
A veure si ho puc solucionar...
Em vaig enmerdar a actualitzar aquest pc per a un familiar
i ara quedaré com el cul.   :-(

> Josep
Adéu

Esteve Valentí