Hit Ràdio, l'emissora musical del senyor luis del Olmo, amb emissores a Barcelona, Lleida, Tarragona, Girona e Igualada.

Abans s'han d'explicar un parell de coses.

Existeix una cadena de ràdio a Espanya anomenada ONDA CERO.

Aquesta cadena disposa d'emissores a Catalunya (les abans esmentades!)

Bé, el senyor Luis del Olmo, aconsegueix freqüències a Catalunya i monta una cadena noma que li diu ONDA RAMBLA.

El senyor Luis del Olmo signa un nou conveni amb Onda Cero (on fa el progrma Protagonistas) on es converteix en una mena de gerent de les emissores de Onda Cero a Catalunya. D'aquesta manera fa una petita revolta..

El programa Protagonistas el passa per la sva cadena (Onda Rambla), i de pas converteix les freqüències de Onda Cero les converteix en una cosa anomenada Hit Ràdio.

Així la cadena Onda Cero en comptes d'escoltar-se per les seves freqüències a Catalunya , s'escolta per les d'Onda Rambla.

Bé, l'embolic, si no era poc fins ara, s'embolica més, aquest estiu.

El senyor Luis del Olmo deixa ONDA CERO. i s'afegeix a la nova cadena del grup VOCENTO, que es diu Punto Radio.
Si no teniem prou amb la SER, la COPE, Onda Cero, Radio Nacional, etc, ara en tenim una de nova, a més creada per l'ABC i altres mitjans.

Sembla que aquí o es paga més o jo que sé. La veritat és que PROTAGONISTAS, es deixa d'escoltar a Onda Cero i pasa a Punto Radio.

Què passa a Catalunya?

Doncs que Punto Radio NO TÉ FREQÚÈNCIES. Això no pot ser! diuen els de Vocento. No hi ha problema ja que s'escoltarà per Onda Rambla.

Ja, ja! El conveni de Luis del Olmo amb ONDA CERO no s'acaba fins el 2009, per tant Onda Rambla, està obligada a emetre els programes de Onda Cero a Catalunya. (de pas les freqüències de Onda Cero a Catalunya, continuen essent HIT RADIO).

merda de conveni!
Bé, el senyor Luis del Olmo i Onda Cero fan una nova trobada on acorden:

- Onda Rambla (de Luis del Olmo) es desvincula de Onda Cero, i emetrà els programes de Punto Radio.
(així contents els de Punto Radio, ja que arriben a tota catalunya, i content Luis del Olmo)

- com a contrapartida, les frequències de Onda Cero a Catalunya, deixen de ser Hit radio, i tornen a emetre el mateix que les seves germanes de la resta de l'Estat, i així tornen a ser Onda Cero.

I el conte s'ha acabat.

Més info a www.guiadelaradio.net

SAlut!

--

Lo Maki de Ponent

icq: 642935

"Primer van agafar els comunistes,
i jo no vaig dir res perquè no era comunista.
Després es van endur els jueus,
i jo no vaig dir res perquè no era jueu.
Després, van venir a buscar els obrers;
no vaig dir res, perquè jo no era obrer ni sindicalista.
Més tard es van ficar amb els catòlics,
i no vaig dir res perquè jo era protestant.
I quan, finalment, em van agafar a mi,
ja no quedava ningú per protestar".

Martin Niemüller (1892-1984)