Salut,

Ara veig que apareix l'adreça.

Jo, de veritat, diria que l'han posat ara.

Mira que m'ho vaig mirar quan hi vaig entrar per primera vegada i hem
sembla impossible que no l'hagués vista.

No hi havia cap telèfon,

No hi havia cap adreça

No hi era el vincle de correu que ara tenen.

No pot ser que jo, que soc del ram de la tecla, que hem passo tot el sant
dia davant d'una pantalla no trobés una adreça o un telf.

De fet, des que hem va passar això ja ha passat quasi una setmana i en el
primer moment els hi vaig dir el gilipolles que eren en un formulari.

Ara, el que mínimament haurien de fer, seria adreçar-me una carta
"agraint-me" la meva col·laboració perque "ells" puguin millorar el seu
servei.

Deu meu, si haguèssin poguet triomfar els Durriti, Ascaso, les Bakunin i
tants d'altres que van lluitar per implantar l'anarquia i precisament
eliminar de la terra els buròcrates...

Salut companys!
Joan Olivé Mallafrè