Hola llistaires!!

Jo com sempre demanat ajudes extranyes... M’acabo de ficar en un sidral  important. Mireu el meu vei te un nen que esta “boig” pel l’Spiderman: samarretes, disfreses, llençols. No us podeu imaginar l’espectacle que tinc quan estenen la roba davant la finestra de la meva cuina...

Be al gra. El pare de’n Joan la setmana passada em va dir: - Tio tu que tens Adsll perque no et baixes Spiderman2, i em fas un favor.

Jo m’he baixat una copia en dvix5 de la mula, nomes per consum p`ropi i domestic, etc etc. Fins aqui tot bé, per la vaig cagar i no veieu com (falta d’experiencia dels que no tenim fills)

Ahir a la tarda li vaig dir per la finestra, ja tinc la teva peli, només faltan 5 minuts. Cinc minuts, osties quin drama tios!! Resulta que quan li copio la peli en en un dvd ells no la poden veure en el DVD, A l’ordinador si evidenment pero no en els seu aparell de DVD.

Porto tota la nit i aquest baixant-me programes, que si el tempencoding, que si el Nero vision express, etc, etc, intentant trobar la manera que el nano pugui veure la peli al seu DVD.

Estic amargat, i a casa meva em volen tallar el coll. El nano no para de plorar constanment i de venir a tocar-nos al timbre, quan els seus pares es despisten, bestial

Algu sap com puc passar la peli pq la puguin veure al DVD?

SALUT!!!!

Albert Torrents Míguez