> A casa tinc també XP i el xivato del XP em diu que puc baixar el SP2.
> Que faig? No faig cas de res?, desactivo l’avisador?, o instal·lo un
> punt de reinici del sistema, tanco els ulls, creu els dits i li dic que
>
> Algú te alguna experiència amb el SP2?

Jo estic utilitzant la versió final des de fa unes tres setmanes (i les
versions betes des de ja fa uns mesos) i no he notat cap problema especial.

Amb determinats programes (com el Nero, per exemple) el control
d'aplicacions deia que no era del tot compatible, però en aquests casos ha
estat tan simple com baixar la última versió del programa. Però en aquests
casos, fins i tot ignorant l'avís l'aplicació semblava funcionar amb total
normalitat.

Els de SANS Institute tenen una web (<http://isc.sans.org/xpsp2.php>) on es
recull l'experiència de la gent alhora d'instal·lar i utilitzar el SP2. Fins
ara, pràcticament la meitat (43%) no ha detectat cap problema, un 25% ha
trobat algun problema que ha estat fàcil de solucionar i només un 10% --que
tot s'ha de dir, és un percentatge força elevat-- s'ha vist obligat a
reinstal·lar la màquina.

De totes formes, el fer un punt de restauració del sistema és una d'aquelles
coses que ni s'hauria de preguntar. :-) Cal fer-lo sempre abans d'instal·lar
virtualment qualsevol programa...