Hola Esteve.

El que pots fer/pot fer, és fer servir algun proxy per a connectar-se
al habbo hotel.

Si busques a l'amic google: proxy list en trobaràs més d'un.

Després, és ben senzill configurar el mozilla o l'iexplorer per a fer
servir el proxy per connectar-se a internet.

És un xic farregós, però se saltarà el banneig tranquilament.

Molta sort.