Salut llistaires,

Torno a explicar-vos un problema que vaig tenir a l’agost i del, finalment, no vaig aconsegir , tot i l’ajuda rebuda a la llista.

Contràriament al que em deien a casa (hi ha un ambientillo guapo amb el tema portàtil) vaig comprar-li un portatil xulo en un company de feina: un Sony Vaio, una pasta vaja... (tins els reis i l’aniversari hipotecat fins el 2005...)

Funciona de conya fins que un dia comença a no llegir els DVD. “No hi cap disc a la unitat” No llegeix ni pelis, ni dvd de dades, ni dvd -, ni dvd+, res de res, ho provo tot, i finalment amb l’ajut de la llista reinstalo el sistema original. Sorpresa!!

El DVD segeix sense funcionar pero ara tinc tot el sistema en angles!! I quan intento modificar l’idioma nomes em dona la interesant opció de fer-ho en alemany, italia, i frances i conectant-me necesariament a internet.

Finalment truco a Sony i alucino!! “Es una cosa bastant habitual”, “No es preocupi, els drivers dels DVD  quan son combo despareixen inexplicabalament. “Torni voste a reisntalar els sistema” “Ja ho he fet, el hi dic” Doncs torni a fer-ho pero busqui en el cd original els drivers del dvds i instalar !!

Estic bloquejat. Dels CD’S originals hi ha un fotimer de carpetes,. Quina és la del DVD???

Algú em pot orientar???

MOLTISSIMES GRÁCIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Albert Torrents Míguez