Tens el correu que t'envien quan et subscrius a la llista (em
refereixo al de l'adreça que vols donar de baixa). Allà hi ha un link
que et facilita el donar-te de baixa. De tota manera, si no el tens,
el format és aquest:

http://zeus.internauta.net/mailman/options/internauta/latevaadreçaelectronica

A partir d'aquí et podràs donar de baixa.

Pel que fa al GMail i l'outlook em penso que si que es pot fer, però
no sé com. El què si que sé que existeix és una extensió del Google es
posa a la barra d'inici de windows (igual vas amb Linux i no et
serveix) i t'avisa quan t'arriba un correu electrònic.

Em penso, però, que hi ha altra gent a la llista que també fa servir
GMail i potser et contestaran millor.

Mercè ;)

PD: si algú en necessita, jo també tinc invitacions de GMail.