On Thu, 16 Sep 2004 09:33:46 +0200, Pere Castells wrote:
> Benjamí, creia ......
>
> Si el que preguntes es si es legal et diré que si (si vols t'ensenyo la
> factura, uns 40 Euros, be de preu, no?),

No pregunto això.

> ja t'ho vaig dir, a mi m'agrada pagar.

Si t'agrada comentar-ho, val, però no t'ho pregunto.

> El manual es al disc i en anglès (crec que ho havia dit, potser m'ho
> vaig deixar).

Això sí és el que pregunto.

> Primer vaig baixar la versió gratuïta (demo) i em va agradar
> molt. Vols la pagina oficial? http://www.picturetotv.com/download.htm.

Si t'agrada comentar-ho, val, però no t'ho pregunto.

> De totes maneres també vaig a mes de 120 per l'autopista, i alguna cançó he
> baixat en MP3, soc un pirata? Ja ho sé, no es pot fer, però soc "normal".

Si t'agrada comentar-ho, val, però no t'ho pregunto.

> Llavors dius que entrem en temes personals, com he de fer per no fer-ho?.

Això sí és una pregunta: no fent-ho, però em fa l'efecte que et costarà molt.

> Gràcies per la teva ajuda però no es això el que buscava.  .... i l'Ivan no
> ha tocat Cuba

No era la meva intenció ajudar.  Només preguntar com pot ser que un
programa que està a la venda no tengui documentació.

Aquí us queixeu de tot però ai si en Benjamí, un ser terrible que
defensa la llibertat i la qualitat informàtica, insinua qualsevol cosa
sobre programari!    Al seu coll falta gent!

Quina colla, quina mala llet.  Què folleu poc i malament o què?

--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net

.