Hola Benjamí.

> Està tot al teu cap i el d'un parell més.
>
> Ser naturista i criticar l'etiquetatge dels aliments està bé, és
> intel·ligent i interessant.
>
> Ser usuari de programari lliure i criticar la documentació del
> programari privatiu és de fanàtic religiós.  Andaia!

Però portar-ho tot cap al teu camp s'arriba a fer pesat.
Un pregunta una cosa i per comptes de respondre la pregunta
dius que si no hi ha manual... que si el manual no és en
español... etc...
i dic aquest cas que és el que recordo, però sempre acabes
fent igual i fent veure que els programes lliures que fas servir
tu i quatre gats més (tant de bo dins uns anys no sigui així)
son lo millor i l'unica solució contra la dictadura de ms.

> Volies que et respongués a això?  Ja ho faig ara:  tens una visió
> tendenciosa i malaltissa del tema.

Potser si... ja et dic que és el meu punt de vista... i perdona
per dir "fanatic religiós" que no era per ofendre... era l'unica
comparació que se m'ha acudit...
Suposo que igual que tu amb "visió tendenciosa i malaltissa"
T'agrada aquesta paraula malaltissa, eh!!!

> No vull adroctinar, ho explico i prou.  No puc fer-ho sense que s'usin
> qualificatius tendenciosos com ara adocrtinar?   És malaltís i
> tendenciós, només afavoreix el pensament únic, desqualificar (encara
> que sigui subtilment) a qui hi va en contra.

Doncs Enssenyar.... però enssenyar o fan els professors, i tu
a la llista fas servir uns arguments que em fan penssar que adoctrines
més que enssenyes...

> Els nacionalistes espanyols també troben poc respectuós parlar en
> català.  El problema és del català o d'intolerància davant el que no
> agrada o es desconeix?  És una reacció i tàctica (gens innocent)  tant
> vella com el sector conservador de la humanitat.

No és intolerància... jo no tinc res contra linux ni el programari
lliure... ho trobo molt bé... el que no trobo bé és la forma en
que tu (no se d'altres) ens voleu explicar les ventatges per fer-nos
cambiar d'opinió.

> Diré tantes vegades com convingui que la llibertat és millor que
> l'esclavitut, faltaria més.

Les formes, no el fons.

> Sí, el perdut sóc jo, no?   Au va!

Et perden les formes, sí...

> Apunt políticament correcte que serveix per perpetuar els botxins i
> que repeteixen les seves víctimes que els defensen.   Hi ha molt més
> síndrome d'estocolm del que s'està disposat a acceptar... de fet, és
> el que té el síndrome d'estocolm.  Una malaltia, sí.  Agradi o no,
> però les coses tenen un nom i smepre és més fàcil usar-lo per fer-ho
> entendre.

Les formes.....   :-(

Adéu

Esteve Valentí