Nota: missatge reexpedit com arxiu adjunt.

Doncs mira, jo no. Amb això vaig sobrat. De fet es l´unica cosa que se fer bé.

El meu pare m´ho va dir quan era jo molt jove: "fill, practica, folla bé i sovint que
conseguiràs el que vulguis de les dones ... i dels seus marits."

I es veritat,no solsament no tinc cap queixa del consell sino que sempre l´he seguit
al peu de la lletra.

Mkl

    http://www.xasamail.com/

2000 megabytes Spam Protection, Feeds and Calendar.
2000 megas Antispam, Lector de Feeds y Agenda.
--- Begin Message ---
[ISO-8859-1] Benjamí Villoslada escribe:

Quina colla, quina mala llet. Què folleu poc i malament o què?

Menys del que voldria. No sempre es pot anar ben servit :-DDD

Hi hagi pau!

--- End Message ---