On Fri, 17 Sep 2004 01:35:28 +0200, wrote:
> Per tant, si el parlament
> de Valencia decideix que vol reclamar l'oficialitat del valencia a
> part del catala no hi tinc res a dir. Si fos valencia si que hi
> tindria alguna cosa a dir, pero no ho soc. I si m'hi fiques voldria
> dir que no respecto la seva independencia.

Es pot acceptar que al segle XXI la política passi davant de la
ciència?  I si qualque dia els hi pega per aprovar que el nombre Pi és
3,14?

http://seduccions.lvalverde.net/mespero/9dois/dois.html

«(...) com va passar, per exemple, amb un senador nord-americà que,
temps enrere, va proposar un projecte de llei que determinava que el
valor de Pi fóra igual a 3'14. I és que, com deia Perich, als Estats
Units, qualsevol pot arribar a ser president i, per comprovar la
veracitat d'aquesta afirmació n'hi ha prou en mirar qui és el
president.»

--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net