Salut amics!

Hem vist un anunci a  la tele d’un aparell que s’endolla a la tele i despres amb un receptor que s’endolla a un PC per exemple que tinguis  a un altre habitació de la casa pots veure la senyal  del PC a la tele, o d’un video que tinguis etc, etc. Sense cables...

A mi m’ha semblat una mica estrany però lhe estat mirant webs i el que trobo em confon. Algu de vosaltres a provat un aparell d’aquests?

Com sempre: MOLTES GRÀCIES PER ESTAR AQUI, encara que a vegades entreu en unes polemiques que els que no en sabem tant ens perdem...  M’agradaria particpar en  aquesta polemica del sofware lliure i de microsoft pero em perdo una mica. Quan parleu de sofware lliure us referia a Linux? Es tracta d’un programa gratuït? Ës per usuaris avançats?

Albert Torrents Míguez