Hola, jo l'he provat i personalment el trobo força recomanable.
Especialment recomanable per exemple si voleu compartir un "disc dur"
amb algun amic a força distància, o si sou viatgers i voleu tenir un
lloc on poder deixar informació disponible conectant-vos des de punts
diferents.

Sols 2 peròs.

1- La velocitat està limitada al nostre ample de banda de "pujada"
d'arxius, 128 kbs en l'adsl convencional. Realment es pot fer tediós
si hi volem passar molta informació.

2- El tamany màxim de cada arxiu és de 10 Megues.

Comentar que també n'hi ha una versió Linux totalment funcional i que
funciona bé.

Ja direu.