A veure Montse si ho podem solucionar.

Obres el Mozilla
Ves a edita o eines i obres Parametres del compte de correu.
Trobaràs les diverses adreces de correu-e que tinguis.
A sota de cada una el primer apartat hi trobaràs les dades del servidor (paramtres del servidor).
Cap al final veuras un lloc on posa "directori local (o semblant)"
Allí hi ha el camí cap a la carpeta del windows on està tot el perfil pertanyent a aquesta adreça.

Si tens varies adreces veuràs que tots aquests camins són semblants i només canvia l'última carpeta.

Generalment és

c:\documents and settings\administrador (o usuari del windows)\ datos de programa\
mozilla (o thunderbird(\ profiles\default.xyz (o semblant)\ mail\mail.domini-1.com (on domini és el teu domini de correu)\

Potser una mica diferents segons el tipus de windows o el mozilla que utilitzis.

bé pots mirar SENSE TOCAR, en les adreces que tens ara montades, i ho apuntes en un full.

Ves a l'explorador del window i la busques sense borrar ni tocar res!!!

Si ho trobes, mira dins de la carpeta MAIL, si hi ha més subcarpetes semblants a la que tens ara de mail.domini-1.com

per exemple,"pop3.domini-2.com" o "mail.domini-3.es" ...

Si la trobes, apuntes tot el camí, també, en el full d'abans.

Si no la trobes, busca amb l'explorador del windows, totes les carpetes del disc dur on aparegui la paraula "inbox" o bé "trash" o "sent" o "mail", etc.

Si la trobes i contés les mateixes carpetes que les que hem dit fins ara, apunta-les també en un full, es possible que el teu perfil perdut estigui aquí.

Ara bé el difícil.

Crea amb el mozilla una NOVA adreça de correu (qe potser inventada) i que no coincideixi amb les que ja tens (pots posar coses inventades com el pop3, el usuari el password, ...) total només la volem per recuperar el perfil perdut.

Ves a edita o eines, parametres comptes de correu, etc, i apunta al paper el seu camí, tal com hem dit al començament.

Bé, ara tindras 3 camins

- la que tens ara i es correcta I NO LA TOQUIS,
- la que has trobat perdut buscant "inbox..." o que està al costat de l'anterior
- la que has fet ara nova.

Totes tres tindran la mateixa estructura, és a dir, amb les mateixes carptes "inbox, trash, sent".

ARA CREUA ELS DITS.

Tanca el mozilla

ves a l'explorador del windows i copia CAPRETA PER CARPETA, tot el contingut de la segona (la que has trobat) a la tercera (la que has fet nova i de mentida).

Obre el mozilla i tindràs una sorpresa.

També pot ser que trobis el perfil d'un antic netscape 4.x, jeje..

Vinga sort.

--

Lo Maki de Ponent

icq: 642935

"Primer van agafar els comunistes,
i jo no vaig dir res perquè no era comunista.
Després es van endur els jueus,
i jo no vaig dir res perquè no era jueu.
Després, van venir a buscar els obrers;
no vaig dir res, perquè jo no era obrer ni sindicalista.
Més tard es van ficar amb els catòlics,
i no vaig dir res perquè jo era protestant.
I quan, finalment, em van agafar a mi,
ja no quedava ningú per protestar".

Martin Niemüller (1892-1984)