Hola,
soc usuari del cable desde l'any 2001, al principi tenia el minim de velocitat, ara tinc 600 i d'aqui pocs dies me varen dir que la passaban a 1000 pagant una quota inferior de la que pago ara, fa pocs dies hem varen canviar el moden antic per un thomson digital i aix de dir que he notat una diferencia en la velocitat, sobretot al vespre.
----- Original Message -----
From: Shin Chan
Sent: Monday, September 27, 2004 6:15 PM
Subject: [Internauta] AUNA X 2

Hallo!!

No se si els que sou usuaris de Cable heu notat que des de fa uns dies la velocitat s’ha duplicat. 128 a 256, 300 a 600 i 600 a 1000.

I a més en algunes zones han canviat els mòdems  ( diuen que canvien el mòdem-cable anàlogic? per un de digital ). Em van dir que anaven a posar una nova senyal de cable (més nítida). A mi em van canviar l’aleta de tauró per un Motorola. Una de les diferencies que he notat és que quan connectes el mòdem cable la connexió (enganxar senyal) és molt ràpida ( 5 o 6 segons)