Hola,

Wednesday, September 29, 2004, 9:37:56 PM, escrius:

atn> Ja sé que trenco una mica les bones formes de la llista al no contestar a la
atn> pregunta que has fet directament en el teu mail. No tinc idea de si han de
atn> baixar els preus, espero de tot cor que si!!!

Veig que ten l'estil gallec, respons amb una pregunta.
Us imagineu una llista de gallecs ? Tothom responent amb preguntes.

atn> M'intereso per els libres que sestas escribint. Perque no ens fas cinc
atn> centims!! De fet es com si algu de la familis estiguis escribint un llibre,
atn> jo veig el teu nom i els teus correus a casa més sovint que alguns
atn> familiars. T'ho juro!

Parlaran de papallones :-)
Tindran el mateix index pero no diran el mateix. O, mes ben dit, diran
el mateix pero de diferent forma.

atn> Jo estic buscant tallers d'escriptura, llocs on et poden ensenyar com
atn> escriure i llegir millor a Barcelona però no acabo de trobar res que em vagi
atn> bé per horaris. M'encantaria escriure, et felicito!!!!

A mi tambe m'agradaria saber escriure.
Pel primer llibre no tenia que escriure (el podeu recollir a la we del
museu)
Pel segon una mica.
Pel tercer, potser si.

De moment escric. A veure si escribint aprenc a escriure.

Es com conduir un cotxe. Si no et fots de cap a la primera curva ja
has apres una mica.
A força de curves pots arribar a aprendre.

--
*--\      /--*           Alfons G. Dolsa
|____\@@/____| Museu de les Papallones de Catalunya
 \ Ç  ##  Ç /     http://www.papallones.net