Per un tema que no bé al cas, vaig haver d'instal·lar un messenger en un win2000. La
quantitat de merda que te aquest programa és per llogar-hi cadires, i ja n'estic fins
als mismissims, peró he de tenir un programet d'aquests per imperatiu laboral... algú
coneix una alternativa decent? o bé com pu eliminar una barra cabrona que es posa a
sota l'explorer, i tota la merda de fixes que hi ha (si fos client de Vodafone, ja te
collons que hagès de tragar la fixa de movistar....) i per no parlar la pila de popups
que misteriosament apareixen un cop instal·lat el programet de marres.... quanta merda
!!! si algú s'el pensava possar queda avisat !

Gràcies
Albert F.