To: <[EMAIL PROTECTED]>; "Ermengol Bota" <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Friday, October 08, 2004 6:34 PM
Subject: Re: [Internauta] Llei de l'1 d'octubre

Ermengol i resta de llistaires,

Evidentment que es una bestiesa (i que consti que no ho dic pq pugui
haver-hi soft pirata, això és un altre debat), senzillament tal com
està la llei redactada ens posa a tots en una situació d'indefensió
brutal, com hi hagi algun jutge estrella amb ganes de
protagonisme.......

Gracies per tot,

Xavi Batalla